niedziela, 13 sierpnia 2017

[615] Shadowbox

Ostatnio było mnie tu trochę mniej, ale od dzisiaj mam motywację do regularnego publikowania postów :)
Zapraszam na moją pierwszą inspirację na blogu Filigranek - przygotowałam bardzo mixed mediowy i bardzo błyszczący shadowbox. W środku dużo gazy, past strukturalnych i mikrokulek w różnych rozmiarach i oczywiście tekturki, wszystko pokryte czarnym gessem. A potem to, co najlepsze, czyli dużo mgiełek, wosków i brokatu :)

I know, I  haven't been here for quite a while, but since today I have a new reason to publish posts regularly :)
It's time for my first inspiration at Filigranki's blog - I've made a very mixed-media and very shiny shadowbox. Inside, there's a lot of cheesecloth, texture pastes, microbeads in various sizes and of course chipboards, everything covered with black gesso. And then the best part - a lot of mists, waxes and glitter :)





Wykorzystałam:/ I've used:



https://www.filigranki.pl/milosc/788-tekturka-album-1a.html








10 komentarzy:

  1. Fantastyczny klimat :) Chciałabym tak umieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kolory! bardzo klimatycznie!
    i życzę powodzenia w regularnej publikacji postów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudo! Piękna praca! Serdecznie i cieplutko pozdrawiam -Gosia💚

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna praca. Również chciałabym tak umieć ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Extra! Zachęcasz do zabawy czarnym gesso :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mrocznie, ale bardzo ciekawie... Lubię takie klimaty. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, podziwiam wszystkie mixmediowe prace :)

    OdpowiedzUsuń